مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از اختصاص اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای طرح‌های اشتغال زایی خبر داد و گفت: ۱۵ طرح به مناسبت تأسیس کمیته امداد در آستارا به بهره برداری می رسد.

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان برای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی در آستارا

به گزارش قدس آنلاین، بهرام تسلی نیا ظهر شنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در آستارا به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: ۲۴ میلیارد تومان برای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی تا به امروز اختصاص یافته و ۳۵۷ فرصت شغلی ایجاد شده است و مبالغ باقی مانده نیز در دست بانک‌ها است و با توجه به نزدیک بودن به پایان سال بانک‌ها قطره چکانی پرداخت می‌کنند ضمانت‌ها گرفته شده و ممکن است برخی پرداخت‌ها پس از عید انجام شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت سالروز تأسیس این کمیته افزود: به مناسبت ۱۴ اسفند، سالروز تأسیس کمیته امداد برنامه ریزی شد تا در هر شهرستان توسط مقامات شهرستانی یک طرح افتتاح شود که در آستارا ۱۵ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: طرحی که امروز افتتاح شد با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در زمینه پرورش گاو شیری با اشتغال ۲ نفر در روستای بیجاربین آستارا است.

تسلی نیا با بیان اینکه برای سال آینده هم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته می‌شود، ادامه داد: این اعتبار نسبت به اعتبار سال جاری افزایش ۲ برابری داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.